هیئت نظارت و لاریجانی از رسایی شکایت می کنند؟
تاریخ : 13 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
با اتهام بزرگی که نماینده تهران پیرامون قرابت یک مجموعه حقوقی با علی لاریجانی مطرح کرده است و تشکیکی که در تصمیمات اتخاذ شده از سوی آنان مطرح شده، دور از ذهن نیست در روزهای آتی شاهد پیگیری حقوقی این اتهام از سوی اعضای هیئت نظارت و حتی علی لاریجانی باشیم.

ناطقان: بدنبال تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات، صبح امروز خبر توقیف نشریه 9دی بر روی رسانه ها قرار گرفت و بنا بر اخبار غیررسمی دلیل این برخورد قانونی به برخی مطالب و ادعاهای این نشریه پیرامون توافق هسته ای برمی گردد.

بدنبال اعلام این خبر، حمیدرسایی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش اوج عصبانیتش را نسبت به این "حکم قانونی" نشان داد و با اعلام اینکه "ترکیب اصلی هیئت نظارت بر مطبوعات همواره در اختیار دولت و چند تن از ارادتمندان آقای لاریجانی است" به نوعی نسبت به انگیزه توقیف 9دی ایجاد تشکیک کرد.

به گزارش ناطقان؛ این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه ترکیب اصلی هیئت نظارت بر مطبوعات همواره در اختیار دولت و چند تن از ارادتمندان آقای لاریجانی است تأکید کرد: آن روز دو جریان مقابل هم مانند دو لبه قیچی برای بریدن ۹ دی توافق کردند و امروز آن دو جریان دست در دست هم هستند. بنابراین توقیف سه باره عجیب نیست. خصوصا که هر دو جریان (دولت و علی لاریجانی) در توافق هسته‌ای باهم یک نظر دارند.

از این رو با در نظر داشتن اینکه "هیئت نظارت بر مطبوعات" بعنوان یک مجموعه قانونی و فراجناحی، متشکل از نمایندگان عالی ترین نهادها و مجموعه های کشور از جمله:
یکی از قضات به انتخاب رییس قوه قضاییه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا نماینده تام الاختیار وی
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجلس
یکی از استادان دانشگاه به انتخاب وزیر فرهنگ و آموزش عالی
یکی از مدیران مسئول مطبوعات به انتخاب آنان
یکی از اساتید حوزه علمیه به انتخاب شورای عالی حوزه علمیه قم
یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به انتخاب آن شورا،

لذا با اتهام بزرگی که نماینده تهران پیرامون "قرابت معنادار" یک مجموعه حقوقی با علی لاریجانی مطرح کرده است و تشکیکی که در تصمیمات اتخاذ شده از سوی آنان مطرح شده، دور از ذهن نیست در روزهای آتی شاهد پیگیری حقوقی "این اتهام" از سوی اعضای هیئت نظارت و حتی علی لاریجانی باشیم.

گفتنی است رسایی بعنوان چهره ای که همواره بعنوان عنصری منتقد در قبال عملکرد دولت یازدهم، خصوصا در حوزه سیاست خارجی شناخته می شود، بعد از ناکامی چندی قبل برای سفر به برزیل در حمایت(!) از تیم ملی کشورمان، طی هفته های اخیر سفری به کشور فنلاند داشت که البته علت این سفر نیز فعالیت های تبلیغی و اسلامی عنوان شده بود.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :