یک فهرست جدید از فوتبالیست های کارت جعلی
تاریخ : 7 شهریور 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از اعلام احتمالی فهرست جدیدی از بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده، تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شایعه شده بازیکنانی که کارت‌های پایان خدمت‌شان باطل شده است دوباره از فوتبال محروم شده‌اند، علی‌اکبر محمدزاده در واکنش به این موضوع گفت: هنوز رای قطعی در مورد آنها صادر نکردیم. ما هفته گذشته با امضای علی کفاشیان نامه‌ای را برای معاونت نظام وظیفه فرستادیم زیرا آنها گفتند که نامه قبلی به دست‌شان نرسیده بوده (!) قرار است سازمان نظام وظیفه فهرست کامل و جدید بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده، را به ما اعلام کنند زیرا فهرست‌های قبلی دچار تغییرات شد و برخی از بازیکنان وضعیت‌شان درست شد.

محمدزاده تصریح کرد: احتمال می‌دهیم در این هفته فهرست کامل این بازیکنان به دست ما برسد و ما در اسرع وقت برای آنها رای صادر خواهیم کرد. البته بازیکنانی که مرتکب جعل کارت شده‌اند دادگاه خارج از فوتبال به جرائم‌شان رسیدگی می‌کند.

محمدزاده در مورد اینکه جریمه این بازیکنان چه خواهد بود، گفت: بسته به نوع جرمی که مرتکب شده‌اند از توبیخ کتبی تا جریمه و محرومیت شامل حال آنها خواهد شد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :