کلاهبرداری با فروش بلیت قلابی عراق
تاریخ : 30 آبان 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره خرید بلیت هواپیما از مبادی غیرمجاز هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رضا جعفرزاده گفت : متاسفانه بعضی افراد سودجو از ازدحام و شدت علاقه مردم به حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) ، سوء استفاده می کنند و بلیت های تقلبی می فروشند که نه پروازی برای آن در نظر گرفته شده و نه صندلی به آن اختصاص یافته است.

جعفرزاده از متقاضیان سفر به نجف و بغداد خواست فقط به اخبار سازمان هواپیمایی کشوری توجه کنند و به دفاتری که بروی خروجی سایت سازمان خود قرار گرفته است، مراجعه کنند.
 
وی گفت: حتی برای تطبیق صحت و سقم اعتبار و بلیت همه شرکت های هواپیمای این امکان فراهم شده است که بلیت های واقعی از بلیت تقلبی تشخیص داده شود واعتبار سنجی انجام گیرد.

رضا جعفرزاده گفت:  با هماهنگی دستگاههای نظارتی ، نرخ بلیت هواپیما در پروازتهران -نجف-بغداد معادل یک میلیون و 100 هزار تومان و پرواز مشهد-بغداد-نجف  برابر یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از متقاضیان بلیت هوایی خواست در صورت مشاهده هر گونه فروش بلیت خارج از چارچوب اعلام شده ، از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی cao.ir a شکایات خود را اعلام کنند تا برخوردهای لازم با متخلفان احتمالی صورت گیرد.
 
جعفرزاده همچنین شماره تلفن 02161022350 را برای دریافت هرگونه گزارش برای فروش بلیت تقلبی اعلام کرد.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :