کشف 2 تن موادمخدر در سراوان
تاریخ : 21 تیر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در درگیری یک ساعته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با قاچاقچیان مسلح یک تن و۹۱۳کیلوگرم تریاک،۷۱کیلوگرم شیشه کشف و دو دستگاه تویوتا نیز در این عملیات توقیف شد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در این باره افزود: ماموران سراوان پس از دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله سنگین موادمخدر توسط اشرار مسلح از کشور پاکستان به داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی اطلاعاتی و تخصصی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی اظهارکرد: ماموران پس از پایش اطلاعاتی و ردزنی محل تردد قاچاقچیان مسلح موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو تویوتا حامل موادمخدر در ارتفاعات منطقه بم‌پشت شهرستان سراوان شدند.

رحیمی تصریح‌کرد: پس از مشاهده خودروهای سوداگران مرگ، ماموران به آنها دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده و قصد فرار به همراه موادمخدر را داشته که پس از یک ساعت درگیری و آتش شدید پلیس سوداگران با توجه به تنگ‌بودن عرصه و کوهستانی‌بودن منطقه با به جاگذاشتن خودروهای حامل موادمخدر از محل متواری شدند.

رحیمی افزود: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از دو خودرو تویوتا موفق به کشف یک تن و۹۱۳ کیلوگرم تریاک و۷۱ کیلوگرم شیشه شدند.

منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :