کتک کاری درتمرین پرسپولیس سرطارمی/پلیس واردشد
تاریخ : 8 مرداد 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
به خاطر به‌ وجود آمدن درگیری فیزیکی در تمرین پرسپولیس، مأموران نیروی انتظامی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.
به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس، هواداران این تیم روی سکوها باهم درگیری فیزیکی پیدا کردند و کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد.اکثر هواداران اعتقاد داشتند که این درگیری‌ها از زمانی آغاز شد که مهدی طارمی نسبت به تشویق خود از سوی هواداران واکنش نشان داد و با حرکت دستش از آنها خواست که ساکت باشند. این کار به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و باعث ایجاد دودستگی در بین هواداران شد. این اقدام مهاجم سرخپوشان، تماشاگران را به جان یکدیگر انداخت.
در تیم قرمزپوش بازیکنانی مانند بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، ماهینی، نوراللهی، کامیابی‌نیا، احمدزاده، طاهرخانی، طارمی و در تیمی که کاور سبز به تن داشت نیز بازیکنانی مانند وحید امیری، محسن مسلمان، گادوین منشا، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، شایان مصلح و علیرضا بیرانوند حضور داشتند که این بازی ۷ بر یک به سود تیم قرمز وش تمام شد.
در اواخر تمرین روی سکوهای شهید کاظمی بین تعدادی از هواداران پرسپولیس درگیری شکل گرفت به طوری که بازیکنان هم تمرین را رها کردند و در انتظار پایان سروصدا و خوابیدن این نزاع بین هواداران بودند. در نهایت این درگیری که بین دو گروه شکل گرفته بود با حضور مسئولان ورزشگاه با آرام کردن فضا، کمی فروکش کرد. این پایان کار نبود و ماموران نیروی انتظامی هم برای جلوگیری از درگیری‌های بعدی در ورزشگاه​ شهید کاظمی مستقر شدند. 

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :