چه پدرخوانده هایی بدون مجوز صدها شعبه بانک زدند؟ / رقم‌های عجیب حقوق نمایندگان مجلس و وزرای دولت / سناریوی فردوسی پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی / بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس به خود برچسب سیاسی ز
تاریخ : 29 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
چه پدرخوانده هایی بدون مجوز صدها شعبه بانک زدند؟ / رقم‌های عجیب حقوق نمایندگان مجلس و وزرای دولت / سناریوی فردوسی پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی / بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس به خود برچسب سیاسی زد! / مردی که صداقت را به ماهیگیری سیاسی ترجیح داد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهاردهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهاردهمین «به اضافه تابناک»، در جستجوی پدرخوانده هایی می‌رویم که بدون مجوز صدها شعبه بانک می‌زنند و برخوردی با آنها نمی‌شود، آن هم در جغرافیایی که یک نانوایی بدون مجوز کسب نمی‌توان دایر کرد؛ سراغ رقم‌های دریافتی ماهیانه نمایندگان مجلس و وزرای دولت رفتیم و یکی از نمایندگان مجلس در گفت و گو با «تابناک» به ارقام عجیبی اشاره کرد؛ سناریوی فردوسی پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی که مجری نود هم نتوانست هویتش را کشف کند، مو به مو بررسی کردیم؛ با بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس آشنا شدیم که بعد از تلاش‌های بی نتیجه برای در اختیار گرفتن مالکیت سرخپوشان پایتخت، به خودش برچسب سیاسی زد و در آخر از مردی سخن می‌گوییم که صداقت را به ماهیگیری سیاسی ترجیح داد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :