چند افسر عالي رتبه رژيم صهيونيستي در انگليس بازداشت شدند
تاریخ : 3 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته از بازداشت کوتاه مدت چند افسر عالی این رژیم در فرودگاه لندن پایتخت انگلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین از قدس اشغالی؛ شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد نیروهای امنیتی انگلیس عاموس یادلین افسر ژنرال احتیاط و برخی از مقامات امنیتی اسرائیلی را برای مدت زمانی بازداشت و سپس آنان را آزاد کردند.

این شبکه تلویزیونی افزود: «وقتی غروب روز سه شنبه یادلین به همراه برخی از مقامات امنیتی از جمله دانی حالوتس رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش، گابی اشکنازی و یعقوب عمیدرور مشاور پیشین امنیت ملی به فرودگاه لندن رسیدند نیروهای امنیتی فرودگاه آنان را بازداشت کردند.»

یادلین که پس از آزادی به همراه افسران امنیتی به سرعت به اسرائیل باز گشت خبر داد نیروهای امنیتی چند سئوال از آنان پرسیدند و سپس آزادشان کردند و آنان نیز به سرعت به تل آویو برگشتند.

شبکه تلویزیونی اسرائیل اعلام کرد هنوز دلایل این بازداشت مبهم است و یادلین نیز حاضر نشده است توضیحات بیشتری ارائه کند.

این شبکه تلویزیونی افزود این شرایط پیش از این برای شائول موفاز تکرار شده بود تا مجبور شود به سرعت اردن را به مقصد اسرائیل ترک کند. به نظر می رسد تلاش برای بازداشت موفاز در اردن به دلیل شکایاتی بود که در محاکم بین المللی علیه موفاز مطرح شده بود.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :