پیام تبریک مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه برای روز خبرنگار
تاریخ : 16 مرداد 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران حوزه قضایی در اشاعه اخبار حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه، تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن پیام حسن رحیمی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیمن والقلم و مایسطرون
ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.
به این وسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران حوزه قضایی در اشاعه اخبار حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس امنیت و توانمندی شهروندان در صیانت از حقوق و آزادی‎های مشروع خود دارد، تشکر و قدردانی می کنم.
امید است با هوشیاری نسبت به نیات پلید دشمنان نظام در مواجهه با سیل عظیم هجمه ها و نیاز مبرم جامعه به خشکاندن سرچشمه های ارتکاب جرایم و ناامنی، با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ پیشگیری‎های حقوقی و قضایی، بار سنگین قوه قضاییه را در حل و فصل دعاوی و جرایم سبک تر نماییم که اقتضای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی است.
ان شاءاللّه در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :