پرونده هايي از جنايات رژيم صهيونيستی آماده تحويل به دادگاه کيفری بين المللی
تاریخ : 25 خرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دبیرکل ابتکار ملی فلسطین گفت مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی باید در دادگاه کیفری بین المللی محاکمه و مجازات شوند.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، مصطفی برغوثی افزود: جنایاتی که مقامات اسراییلی در حق ملت فلسطین مرتکب می شوند بسیار هولناک و وحشیانه است مانند جنایتی که به تازگی در حق عبدالله غنایم جوان 21 ساله فلسطینی صورت گرفت. از سوی دیگر جنایات اسراییلی ها در حق فلسطینیان تکرار می شود و برای توقف آن باید چاره عملی اندیشید.

وی یادآور شد: اگر نگاهی گذرا به یک سال گذشته داشته باشیم می بینیم که نزدیک به هفتاد فلسطینی به ضرب شلیک گلوله اسراییلی ها یا زیر گرفتن خودور و شدت شکنجه شهید شده اند. این امر بیانگر سیاست هدفمند و نژادپرستانه اسراییل است.

برغوثی تاکید کرد: اسراییلی ها هیچ ارزشی برای جان فلسطینیان قائل نیستند و به گونه ای با شهروندان فلسطینی برخورد می کنند که انگار انسان نیستند. بنابراین بهترین راهکار برای توقف این جنایات، محاکمه و مجازات سران اسراییل در دادگاه کیفری بین المللی است.

وی ادامه داد: پرونده هایی در خصوص جنایات مقامات اسراییلی آماده شده است و 28 ماه آینده به دادگاه کیفری بین المللی ارائه می شود. البته این پرونده ها بر اساس اولویت تنظیم و ارائه می شود.

یکی از این پرونده ها مربوط به ادامه شهرک سازی اسراییلی ها و دومین پرونده مربوط به جنایاتی است که در جنگ اخیر غزه رخ داد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :