وزیر کشور: برجام، تروریسم و حقوق‌ بشر بهانه است
تاریخ : 12 بهمن 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی مورد وفاق همه مسئولان کشور است.
 به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در افتتاحیه فاز نخست کارخانه خودروسازی کارمانیا در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اظهارکرد: عقل سلیم بر دفع شر تاکید دارد و هرچه رفع شر با هزینه کمتر باشد به نفع ماست که این اقدام انجام شد. در عرصه سیاست خارجی توانستیم تحریم‌های مرتبط با برجام را از شورای‌امنیت بیرون آوریم و با تحقق برجام، میزان سرمایه؟‌گذاری‌ها و بازارهای صادراتی کشور افزایش و فشارهای سیاسی به شدت کاهش یافت.
وزیر کشور افزود: با تحقق این موارد با وجود کاهش قیمت نفت، توانسته‌ایم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فضای سیاسی مناسب، تورم را به تک‌رقمی برسانیم و رشد اقتصادی 7.4 نیز محقق شده است. برخی موضوعات از برجام قابل مشاهده است که صادرات 2.2 میلیون بشکه نفت یکی از این موارد است.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مورد وفاق همه مسئولان کشور است، افزود: مسائل منطقه‌ای، داخلی و بین‌المللی دست به دست هم داده تا در عرصه خارجی به موفقیت‌هایی دست یابیم. این به معنی آن نیست که دشمن از دشمنی دست برداشته و ما اعتماد صد درصدی به آنها داریم.
وزیر کشور گفت: اصل مقابله آنها با ما درباره برجام، تروریسم و حقوق‌بشر نیست بلکه همه اینها بهانه است و آنها با اسلامی که از استقلال و حریت دم می‌زند، مشکل دارند و باید این را بدانیم. برای آنکه خود را آماده کنیم باید در همه ابعاد علم، تکنولوژی و دانش باید حرف برای گفتن داشته باشیم و در عرصه دفاعی نیز باید قدرت بازدارندگی داشته باشیم و فکر نکنیم اگر نتوانیم سلاح‌های لازم را تامین کنیم در امنیت خواهیم بود.
وی اظهار کرد: ملاحظه می‌کنید که دشمنان این روزها چقدر فعال شده‌اند و به خیال اینکه یک نفر در آمریکا روی کار آمده می‌تواند با ایران مقابله کند.
رحمانی‌فضلی گفت: انسجام و وحدت رمز موفقیت ما بوده و هر کس شکاف را در دستور کار خود قرار دهد در مسیر رهبری و مردم نخواهد بود.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :