واکنش به فعالیت غیرقانونی سرپرست و هیات مدیره پرسپولیس
تاریخ : 26 آذر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای اخیر مطلبی منتشر شده است مبنی بر اینکه فعالیت اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس غیر قانونی است و مدت ماموریت انها در این باشگاه به پایان رسیده است.

حسین عبدی در این مورد واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه بعضا خبرهایی منتشر می‌شود که کذب محض است. گاهی هم موضوع فراتر از این رفته و شایعاتی درباره پرسپولیس به راه می‌افتد که اصولا با هیچ منطقی سازگار نیست. با توجه به اینکه چند وقت اخیر برای مقطعی، آقای طاهری و بنده در ایران حضور نداشتیم، از مباحث مطرح شده در جلسه امروز شایعات و اخباری بود که به نظر می‌رسد بعضا هدفمند بوده و از روی عمد برای ایجاد چالش بر سر راه پرسپولیس مطرح می‌شود. به نظر می‌رسد برای بعضی قابل باور نیست که پرسپولیس آرامش داشته باشد و وقتی با چنین مساله‌ای روبرو می‌شوند احساس می‌کنند که باید مشکلی را بوجود بیاورند. بعضی از این موارد امروز در نشست مطرح شد که در چند مورد اعضا نتوانستند جلوی خنده خود را بگیرند، چرا که بسیار دور از ذهن بود.
عبدی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس تاکنون سعه صدر زیادی را از خود نشان داده است که این مساله هم بدلیل اعتقادی است که به سلامت و تلاش بی‌دریغ اکثریت جامعه رسانه‌ای داریم اما به احترام همین گروه کثیر، باشگاه تصمیم دارد پیگیری‌های لازم را درباره انتشار برخی اخبار و به منظور جلوگیری از نشر اکاذیب انجام دهد.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :