واکنش برانکو به لگدزدن کریمی به ساک بعداز۱۲سال
تاریخ : 17 آذر 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید برانکو بعد از جام جهانی ارزشی قائل نبود که به ایران نیامد و پاسخگو نبود، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نبود. من قراردادم تمام شده بود. من قبل از جام جهانی قراردادم تمام شده بود. در آلمان ماندم و بقیه بازی‌ها را نگاه کردم. دادکان هم از سمت ریاست فدراسیون کنار رفت، داود بگوویچ که مربی دروازه‌بان‌ها بود به ایران برگشت، اما دو ماه در فدراسیون کسی نبود با او صحبت کند. من هم قراردادم تمام شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در خصوص اینکه چرا پس از جام جهانی به مردم ایران پاسخی نداد، گفت: همه خبرنگارها در آلمان بودند و بعد از آخرین بازی‌مان نشست خبری برگزار کردم و می‌توانستند هر سؤالی دارند، بپرسند. فضا باز بود و می‌توانستند هر سؤالی دارند بپرسدند. ما رفتار شفافی داشتیم و شرمنده کسی هم نشدیم. ما سربلند بودیم و مانند عربستان سعودی شش یا هفت گل نخوردیم. ما با مکزیک زمان زیادی از بازی یک - یک بودیم و پرتغال هم به سختی ما را برد، با یک پنالتی ناشیانه.

برانکو در خصوص اینکه چرا با علی کریمی که به ساک پزشکی لگد زد برخوردی صورت نگرفت، تصریح کرد: بازی با پرتغال بود و من آن صحنه را ندیدم. من لب خط بودم و قرار نبود همه چیز را ببینم. علی کریمی را درک می‌کنم، چون از او به عنوان بازیکن بایرن مونیخ انتظار بالایی می‌رفت و هیچ‌کس درک نمی‌کرد به او چه می‌گذرد. کریمی بعد از مصدومیت سختی که داشت، شرایطش سخت بود. علی کریمی استعداد بالایی دارد و به نظر من در حد مسی است، اما مصدومیت شرایط او را در آن زمان سخت کرد.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 در پاسخ به این سؤال که آیا دستیاران او هم نگفتند کریمی به ساک پزشکی لگد زده است، گفت: وسط بازی بود. بعد از بازی فهمیدم و صحبت کردیم و در آخرین بازی مقابل آنگولا هم بازی نکرد.

برانکو در واکنش به این مسئله که آیا این درست است که از کریمی خواسته بود برای بازی با آنگولا گرم کند و تعویض شود اما او قبول نکرده است، اظهار داشت: کریمی بازی نکرد، برای اینکه آماده نبود و مصدومیت داشت. همیشه گفته‌ام این بدشانسی من، ما و ایران بود که بهترین بازیکن‌مان برای بازی‌ها آماده نبود.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :