نقش مستقیم انگلیس در صدور حکم ۹ سال حبس برای شیخ علی سلمان
تاریخ : 27 آذر 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت صدور حکم علیه شیخ علی سلمان و حبس 9 سال برای وی را ظالمانه دانست و گفت: صدور این حکم خلاف حقوق بشری است با این اتهام که می گویند شیخ سلمان دنبال براندازی است در حالی که این شخصیت همیشه دنبال این بود که از منافع خود و منطقه دفاع کرده و به دنبال ایجاد عدل و حق بود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سوالی که پیش می آید این است که چرا در زمان حضور وزیر خارجه انگلیس در بحرین این مطلب اعلام شد که همین امر مشخص می کند هماهنگی های خارج از منطقه صورت می گیرد و کشورهای دیگر خط می دهند که برای ما قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم از خارج و اروپا به مسلمانان خط داده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سابقه انلگیس روشن است و این کشور همواره به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان بوده یادآور شد: آنها طبق سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن عمل می کنند با این حال ما به عنوان ملت مسلمان ایران هیچ مشکلی با سایر ملت های منطقه نداشته و نمی خواهیم در مسائل داخلی کشورها دخالت کنیم.

ناصری نژاد تصریح کرد: یک سری مشترکات انسانی وجود دارد که اگر در آنها اجحاف شود ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم به داد این ملت ها برسیم لذا آنهایی که از خارج باعث ایجاد تنش در کشوری مثل بحرین می شوند باید بدانند عاقبت خوبی برای نظام بحرین ندارد.

رئیس کارگروه پارلمانی بحرین در پایان با تأکید بر اینکه بدنه نظامی پایدار خواهد بود که به مردم خود پایبند بوده و به آنها اعتماد کند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان اعضای کارگروه بحرین این مسائل را از داخل پارلمان جمهوری اسلامی رصد می کنیم و دوست داریم این تعامل بین دو ملت همچنان ادامه پیدا کند./
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :