نظارت تعزیرات بر بازارگوشت نمونه‌ای است
تاریخ : 22 شهریور 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
علی اکبری درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار گوشت درکشور،گفت: دلالان نمی‌گذارند ابزاری همچون واردات نیز گوشت داخلی  را  از گرانی رهایی ببخشد، بنابراین باید با سیاستهای اصولی-اقتصادی فکر اساسی برای مبارزه با ترفندهای دلالان در بازار کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،تصریح کرد: حاجیان در عید قربان  دام زنده را قربانی کردند،  بنابراین  افزایش  مصرف گوشت  نیز  بی تاثیر در افزایش نرخ گوشت نبوده  است و البته که نرخ کنونی گوشت مقطعی است و پس از برگزاری ضیافت های حاجیان با کنترل دلالان می توان  نرخ گوشت را  به ثبات  رساند.

 نظارت تعزیرات بر بازار گوشت  نمونه ای  است

اکبری افزود: با افزایش بازرسی ونظارت جامع تر در بازار مواد غذایی  بدیهی  است که مانع از   نفوذ گرانی به کالاهای اساسی و غذایی شهروندان  می شویم و این در حالی است که نظارت بر بازار  گوشت  توسط تعزیرات در شرایط فعلی به طریق  نمونه ای است.

وی در  ادامه  کفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت ،افزود: اگر دامنه نظارت و تعزیرات بر بازارگوش مردمی شود می توان از گرانی بدون حساب گوشت با نحو اصولی و منطقی جلوگیری کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه افزایش نظارت بر بازار گوشت  نیازمند افزایش  بودجه سازمان تعزیرات است، یادآورشد: زیاده خواهی  دلالان  در  ثابت ماندن گرانی گوشت بی تاثیر  نیست، زیرا  واردات گوشت های خارجی هم نتوانسته است،بازار نوسانی گوشت را به آرامش منطقی  برساند.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :