نجار قاتل به دام افتاد
تاریخ : 3 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رئيس پليس آگاهي خراسان‌جنوبي، گفت: قاتل فراري پس از سه سال فرار از دست مأموران در بيرجند دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «پرويز عرب‌زاده» گفت: ساعات اوليه صبح روز سوم مهرماه سال 90 از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 خبري مبني بر درگيري و نزاع در پمپ بنزين اطراف شهرستان قائن به مأموران اطلاع داده شد که بلافاصله تيم‌هاي گشتي و کارآگاهان آگاهي به محل اعزام شدند . وي ادامه داد: مأموران مشاهده کردند نزاع بين دو برادر و فرد سوم به‌وقوع پيوسته که در اين درگيري يکي از برادران 40 ساله با ضربه چاقو به قتل رسيده و ديگري مجروح و ضارب با توجه به خلوتي صبح از محل متواري شده است.

رئيس پليس آگاهي خراسان‌جنوبي تصريح کرد: کارآگاهان عمليات دستگيري قاتل فراري را آغاز کردند که در تحقيقات خود به اين نتيجه رسيدند قاتل به تهران متواري شده و در کارگاه نجاري مشغول به کار است.

عرب‌زاده اظهار کرد: قاتل فراري با ترس از دستگيري بارها مکان خود را تغيير داد و در طول سه سال گذشته به استان مازندران، شهرستان مشهد و زاهدان متواري شد که در نهايت سه هفته پيش به بيرجند آمده و در مخفي‌گاهي پنهان شد.

وي افزود: کارآگاهان اداره جرائم آگاهي استان با توجه به وضعيت خاص قاتل و احتمال درگيري وي با مأموران به‌دنبال فرصتي بودند تا نامبرده بدون آسيب رسيدن به شهروندان و درگيري دستگير شود. رئيس پليس آگاهي خراسان‌جنوبي ادامه داد: کارآگاهان جمعه شب در عملياتي فني و دقيق قاتل فراري را پس از سه ساعت عمليات کنترل و مراقبت، بدون درگيري در مخفي‌گاهش دستگير و به اداره آگاهي منتقل کردند.

وي خاطرنشان کرد: متهم 30 ساله در اعترافاتش به قتل اعتراف کرد و انگيزه‌اش از قتل را اختلافات مالي و خانوادگي عنوان کرد. عرب‌زاده به شهروندان توصيه کرد: در هنگام بروز اختلافات خونسردي خود را حفظ کرده و رفتار خود را کنترل کنند. وي حمل سلاح سرد را يکي از عوامل اصلي مجروحيت در نزاع دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان اختلافات خود را از طريق مراجع قضائي و يا مراجعه به بزرگان و افراد معتمد برطرف کنند و با الگوپذيري از آموزه‌هاي ديني مبني بر گذشت و کنترل خشم حادثه‌اي را براي خود و ديگران رقم نزنند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :