موضع گیری رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال عربستان علیه AFC
تاریخ : 8 بهمن 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال عربستان موضع گیزی جدیدی را علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است.


به گزارش تابناک ورزشی، این روزها مهمترین مساله در کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث اختلاف ایران و عربستان بر سر بازی های لیگ قهرمانان آسیا است. بعد از جو سازی عربستانی ها علیه ایران جلسات متعددی تشکیل شد تا به نوعی ایران از یزبانی عربستانی ها محروم شود و بازی ها در کشور ثالث برگزار شود تا اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در آخرین جلسه خود که (دوشنبه6 بهمن) اعلام کرد که ایران و عربستان تا تاریخ 25 اسفند وقت دارند تا مشکلاتشان را حل کنند در غیر این صورت خود AFC  کشور سومی را به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب خواهد کرد.
موضع گیری رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال عربستان علیه AFC
در واکنش به این تصمیم AFC احمد المحیمد مشاور حقوقی در امور ورزش عربستان در گفتگو با روزنامه سبق می گوید: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به تاخیر بازی‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ 15 مارچ مصیبتی بزرگ برای ما است و دودش به چشم خود ما می‌رود.

وی افزود: این تاخیر باعث می‌شود که اندیشه کنارگیری از رقابت‌‌ها کاملا نابود شود زیرا به محض اینکه در مرحله مقدماتی این رقابت‌‌ها شرکت کنیم مساوی است با این که اصلا نمی‌توانیم از این بازی‌ها کنار بکشیم یا امکان کنار کشیدن بسیار سخت می‌شود و ضرر زیادی را بر ورزش ما وارد می‌کند.
 
مشاور حقوقی‌ سعودی‌ها ادامه داد: کنارگیری از این رقابت‌ها  با دلایل قانع کننده چیزی جز جریمه نقدی را برای ما ندارد اما اگر بعد از آغاز این رقابت‌‌ها بخواهیم کنار بکشیم 2 سال از مشارکت از این رقابت‌ها محروم می‌شویم و جریمه‌های نقدی بسیار سنگینی را متحمل می‌شویم. در نتیجه فدراسیون عربستان و باشگاه‌ها به فلاکت می‌افتند.

AFC امروز جلسه‌ای را با حضور شیخ سلمان و رؤسای فدراسیون‌های ایران و عربستان برگزار خواهد کرد تا بار دیگر دو کشور دلایل خود را برای ریاست کنفدراسیون آسیا بازگو کنند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :