مهدی شریفی و یک گل دزدیده شده (عکس)
تاریخ : 28 فروردین 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مهدی شریفی مهاجم سپاهان در مسابقه دیروز مقابل پرسپولیس هم فوق العاده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شریفی پدیده فصل گذشته لیگ از محصولات آکادمی سپاهان است و تعصب و عرق خاصی به تیم شهرش دارد. به همین دلیل هم هست که شریفی همیشه در بازی مقابل پرسپولیس فوق العاده بوده است.



او در بازی رفت در هفته یازدهم لیگ برتر در لحظات پایانی مقاومت نیلسون را شکست و تک گل تیمش در دقیقه 3+90 به ثمر رساند. نیم فصل بعد و در شرایطی که سپاهان با یک برد روحیه بخش به تهران آمده بود، باز هم این  مهدی شریفی بود که قفل دروازه پرسپولیس را باز کرد. او ابتدا با فرار از میان مدافعان پرسپولیس و با ضربه ای با ضربه پا دروازه سوشا را گشود که داور این گل را آفساید اعلام کرد در حالی که تکرار صحنه آهسته نشان داد، گل شریفی کاملا درست بوده است.



ستاره سپاهانی ها اما ناامید نشد و این بار در دقیقه 85 در یک فعل و انفعال در محوطه جریمه پرسپولیس اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا در جدول گلزنان با 8 گل در رده سوم مشترک قرار بگیرد که البته این آمار خوبی برای شریفی فرصت طلب نیست اما نکته اینجاست که او در واقع 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و اگر تصمیم اشتباه محمدرضا اکبریان نبود، او به تنهایی در رده سوم جدول گلزنان لیگ قرار داشت.

شریفی در سال دوم فوتبال حرفه ای از خوب های فوتبال ماست و باید قدر خود را بیشتر بداند.

منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :