مشکل کشور نبود قانون نیست بلکه عدم اجرای قوانینی است که نوشته می‌شوند
تاریخ : 26 تیر 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،  مسعود پزشکیان در مراسم تجلیل از دست اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: اگر قانونی بنویسیم که عینیت پیدا نکند، مشکلات روی زمین باقی خواهد ماند. بنابراین همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در قبال کمک به معلولان باید کار کنند.

وی افزود: همه ما در مقابل معلولان مسئول هستیم و نمی‌شود در کشور فقر و گرسنگی باشد و ما بی‌تفاوت باشیم.

پزشکیان ادامه داد:‌ همه وظیفه داریم آسیب‌ها و مسائل این چنینی را ببینیم و برای رفع آن تلاش کنیم؛ چراکه بنده به عنوان یک مسلمان دانشگاهی نمی‌پذیرم در جامعه‌ای زندگی کنم که این مشکلات باشد و از کنار آنها به راحتی عبور کنم.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: انسان به اندازه دغدغه‌هایش انسان است و وظیفه روحانیت و مساجد جز این نیست که به این مسائل برسند وظیفه حاکمیت هم این است که صدای افرادی باشد که کسی صدایشان را نمی‌شنود و دست کسانی را بگیرد که کسی دستشان را نمی‌گیرد و این در حالی است که باید در قبال مردم پاسخگو باشد.

پزشکیان گفت: مشکل ما در کشور نبود قانون نیست بلکه عدم اجرای قوانینی است که نوشته می‌شوند و ما باید در مجلس کاری کنیم قوانینی نوشته شوند که قابلیت اجرا و پیگیری داشته باشند.

انتهای پیام/
http://fna.ir/bnaqsp همراه اول نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :