مرگ دختر جوان با تزريق مواد مخدر
تاریخ : 9 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
حكم ديه پسري جوان كه منجر به مرگ يك دختر شده بود، از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض شد.

به گزارش اعتماد، رسيدگي به اين پرونده با كشف جسد دختري جوان در اتوبان چمران تهران آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد جسد متعلق به دختر يك پزشك است كه به دليل مصرف بيش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

 تحقيقات نشان مي‌داد متوفي پيش از مرگش با پسري جوان قرار ملاقات داشته است. به اين ترتيب پسر جوان شناسايي و دستگير شد. او در بازجويي‌هاي ابتدايي منكر هرگونه دخالت در مرگ دختر شد اما سرانجام اعتراف كرد و گفت: من و سارا با هم دوست بوديم. روز حادثه او با من تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتيم. من و دو نفر از دوستانم به همراه سارا به يك كلبه جنگلي رفتيم و در آنجا سارا از من خواست به او مواد مخدر تزريق كنم. من هم اينكار را انجام دادم كه ناگهان حالش بد شد و روي زمين افتاد. من و دوستانم هم از ترس‌مان او را برداشتيم و كنار اتوبان رها كرديم.

 با ثبت اعترافات متهم، دو پسر جوان ديگر نيز دستگير شدند و به جرم خود اعتراف كردند. اين درحالي بود كه پدر متوفي مدعي شده بود متهمان دخترش را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند و او به همين دليل جانش را از دست داده است. با اين وجود كيفرخواست پرونده صادر و براي رسيدگي به شعبه ٧١ سابق دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

 در اين شعبه متهم اصلي به اتهام تسبيب- باعث مرگ شدن- در قتل به پرداخت ديه و شلاق و دو متهم ديگر نيز به زندان محكوم شدند. با اين حال اين حكم از سوي قضات ديوان عالي كشور رد شد تا براي رسيدگي بار ديگر به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شود.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :