مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت! + اسناد
تاریخ : 26 مهر 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
در ادامه افشای برخی ناهنجاری های اقتصادی توسط سایت خبری و تحلیلی «تابناک»، به تازگی با نمونه ای از صدور فیش حقوقی نیمه نجومی برای افرادی مواجه شده ایم که فرد دریافت کننده آن سابقا مسئولیتی داشته، اما به دلیل نسبت فامیلی که با برخی مسئولان در صندوق بازنشستگی کشوری دارد، با گذشت تقریبا یک سال از پایان مسئولیت، همچنان حقوق معادل 150 میلیون ریالی او پابرجا و ادامه دار است.

به گزارش «تابناک»؛ آبان ماه سال گذشته به دلیل ناتوانی مدیر عامل یکی از شرکت های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری ـ که زیر نظر هلدینگ اقتصادی آتیه صبا فعالیت می کند ـ وی از این مسئولیت کنار گذاشته و فرد دیگری جانشین او  می شود، اما با گذشت تقریبا یک سال از پایان مسئولیت مدیر عامل سابق، همچنان حقوق او برقرار است.

هرچند گفته می شود این فرد با یک مدیر ارشد در صندوق بازنشستگی کشوری نسبت فامیلی دارد و به همین دلیل هم دشواری های زیادی در راه برکناری او پیش روی مسئولان هلدینگ اقتصادی آتیه صبا وجود داشته است، آبان ماه گذشته مسئولیت مدیر عاملی اش پایان یافته، اما همچنان حقوقی معادل 157 میلیون ریال به صورت ماهانه دریافت می کند.

اگر با احتساب حقوق مهر ماه این شخص محاسبه کنیم، مدیر عامل سابق یکی از شرکت های اقتصادی زیر مجموعه صنوق بازنشستگی کشوری به صرف داشتن نسبت فامیلی و بدون داشتن هیچ گونه مسئولیتی تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق دریافت کرده است که تماما این پول توسط شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به وی پرداخت شده که در ادامه فیش های آن منتشر خواهد شد.

آقای «م.ص» که سابقه مدیریت ورزشی نیز در کارنامه اش دیده می شود، مطابق با آمارهای اقتصادی ارائه شده در زمان مدیریت یکی از قدیمی ترین شرکت های اقتصادی و صنعتی ایران ـ که اکنون متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است و زیر نظر هلدینگ اقتصادی آتیه صبا فعالیت می کند ـ این شرکت را به مرز ورشکستگی رسانده و معلوم نیست پرداخت این حقوق پاداش کدام اقدام اقتصادی سودمند او برای مجموعه مذکور است!

مطابق با فیش های حقوقی که در اختیار «تابناک» قرار گرفته است، این شخص فروردین ماه سال 1396 حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 
او همچنین بابت حقوق اردیبهشت ماه خود 157 میلیون 969 هزار و 864 ریال حقوق داشته که پس از کسر کسورات به صورت خالص 135 میلیون و 936 هزار و 400 ریال دریافت کرده است.
مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 
این فرد، در خرداد ما سال 1396 حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.
مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 
او همچنین در تیر ماه، حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسورات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 401 ریال رسیده است.
مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 
برای مرداد ماه 1396 نیز این شخص، حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.
مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!  با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های اقتصادی زیر مجموعه آن ـ همان طور که از نامش پیداست ـ متعلق به بازنشستگان است، لازم است هرچه زودتر صندوق و شرکت زیر مجموعه آن در خصوص این مورد پاسخ روشن و شفافی به مردم و مالکان اصلی خود یعنی بازنشستگان ارائه کند و نهادهای نظارتی هم به طور جدی در چنین موضوعاتی ورود کرده و با هرگونه تخلف احتمالی به طور جدی برخورد کنند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :