مدیران بانکی به بهانه قانون به مردم فشار نیاورند
تاریخ : 19 آبان 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سیدحسین افضلی در همایش راهکارها و اقدامات پیشگیرانه در مورد جرائم و تخلفات بانکی که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران،رئیس اداره اطلاعات و با شرکت مدیران شعب بانک‌های دولتی و خصوصی اقلید در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت اقتصاد و تأکید اسلام به آن اظهار داشت:پول نقش مهمی در ایجاد اشتغال و امور مختلف در کشور دارد.

وی از عدم اهتمام برای شفاف‌سازی بحث سیستم بانکی انتقاد کرد و گفت:عملکرد سیستم موجود بانکی درحال حاضر مورد تأیید بسیاری از مراجع عظام نیست و این امر موجب سردرگمی شده است.

افضلی با تأکید بر لزوم ارائه راهکار علمی و مؤثر برای سیستماتیک کردن موضوع به‌صورت علمی با تکیه‌بر مسائل شرعی،صراحت مسائل قانونی را امری لازم و ضروری دانست و بیان داشت:نهادهای دولتی و خصوصی برای خدمت تشکیل شدند و هدف اصلی آنان رفاه و رضایت مردم است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه برخی از مسؤولان به بهانه دفاع از منافع یک سازمان موجب نارضایتی مردم و عدم رفع مشکل آنان می‌شوند؛امری غیرقابل‌توجیه و به زیان هدف سازمان مربوطه می‌شود.

افضلی بر حفظ و ارتقای وحدت و همدلی تأکید کرد و با اشاره به شرایط سخت و مشکلات موجود در بخش اقتصادی، اشتغال و... خاطرنشان کرد: اکنون زمان کمک‌رسانی و حمایت واقعی از مردم است.

وی تأکید کرد:مردم به گردن ما حق دارند و اکنون نیاز به مساعدت و همراهی و درایت مدیریتی مسؤولان است، پس به بهانه قانون به مردم فشار نیاورید.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :