محسنی‌اژه‌ای:پرونده مدیرفوتبالی به دادگاه ارسال شده!
تاریخ : 19 خرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سخنگوی قوه قضاییه گفت، چنانچه پرونده‌ی فساد در فوتبال به قوه قضاییه ارجاع شود به آن رسیدگی خواهد شد. پیش از این سخنگوی کمیسیون اصل 90 از ارسال این پرونده به قوه قضاییه خبر داده بود.
به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود درباره تخلفات گسترده در فدراسیون فوتبال و سفرهای غیرضروری که انجام می‌شود، اظهار داشت: چنانچه دستگاه‌های نظارتی در این ارتباط به جرم برسند و موضوع را به دستگاه قضایی بفرستند طبیعتاً قوه قضائیه ورود کرده و رسیدگی می‌کند.
سخنگوی قوه قضاییه هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده یکی از مدیران عالیرتبه فدراسیون فوتبال و مشاور او نیز گفت: من نمی‌دانم چه کسی را می‌گویید، اما اگر منظورتان کسی است که سر زبان‌ها بود و اخیرا می‌خواست در مزایده شرکت کند، باید بگویم که در این پرونده کیفرخواست صادر شد، اما هنوز به آن رسیدگی نشده است.
دقایقی بعد نام فردی که درباره او سوال پرسیده شده بود به صورت مکتوب به محسنی اژه‌ای داده شد و سخنگوی قوه قضاییه گفت که پاسخش مربوط به شخص دیگری بوده است.
به گزارش فارس حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با پرونده یکی از مدیران فوتبالی، گفت: اگر منظورتان آقای «س» باشد پرونده این فرد با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

خبرنگاری با اشاره به اظهارنظر سخنگوی کمیسیون اصل 90 درباره تخلفات فوتبال پرسید که آیا قوه قضاییه با این تخلفات برخورد می‌کند؟ که محسنی‌اژه‌ای گفت: این سئوال بسیار کلی است. دستگاه‌های نظارتی از جمله کمیسیون اصل 90 وظایف خود را انجام می‌دهند و اگر برسند به اینکه جرمی واقع شده و پرونده به قوه قضاییه بیاید، دستگاه قضایی رسیدگی کند.
روز یک‌شنبه سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌ها جزییاتی از پرونده فساد در فوتبال را اعلام کرده که طی آن فرار مالیاتی گسترده و انجام سفرهای مکرر و برخی موارد دیگر به عنوان مصادیق فساد در فوتبال مطرح شده است.
کمیسیون اصل 90 مجلس پیش از این بارها تاکید کرده است که این پرونده را به قوه قضاییه ارجاع خواهد داد.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :