متهم یا رابین هود مسئله این است!
تاریخ : 13 شهریور 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، وکیل شرکت سامان‌مجد در هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی که در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: اگر آقای باقری درمنی ارتباطی با شرکت‌ها نداشته است، چرا بدهی آنها را پرداخت کرده است. 

وی افزود: ضمانت‌نامه‌هایی که بانک ملی شعبه خیابان بهار به ذینفعی موکل صادر کرده ۷ فقره است که اصل آنها موجود است و از این تعداد چهار عدد ضمانت‌نامه توسط شرکت آریا برج هرم برای چهار قرارداد با شرکت موکل به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان است. 

وکیل شرکت سامان مجد ادامه داد: ۳ ضمانت‌نامه دیگر با شرکت انبوه‌سازان شکوه آبیدر به منظور تضمین قرارداد تحویل شرکت موکل شده است که ۳۰ میلیارد تومان است. 

وی بیان داشت: با توجه به سوابق، یک فقره از ضمانت‌نامه‌ها که توسط شرکت آریا برج هرم ارائه شده است، جعلی و ساختگی است و توسط بانک ملی صادر نشده است و  به درخواست آقایان خسروی و نصیری جعل شده ا ست. 

وکیل شرکت سامان مجد ادامه داد: مرکز تشخیص جعل پلیس آگاهی ناجا اعلام کرده است: آثار مهر و امضاها در شش ضمانت‌نامه دیگر تا حد زیادی با امضاهای متعارف و اصیل مطابقت دارد و سریال ضمانت‌نامه‌ها با سریال اوراق نیز مطابق است، اما این شش ضمانت‌نامه توسط بانک ملی برخلاف ضوابط توسط رئیس و معاون شعبه صادر شده است و یک تخلف اداری در این خصوص رخ داده است. 

وی گفت: تمام افرادی که در پرونده در بروز اعمال مجرمانه با یکدیگر دخالت داشته‌اند، بابت ضرر و زیان قابل توجهی که به شرکت سامان‌مجد وارد شده است باید پاسخگو باشند و من از محضر شریف دادگاه، جبران خسارت و ضرر و زیان به میزان مندرج و فروعات مربوطه را درخواست می‌کنم. 


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :