متلک کفاشیان به شاه‌حسینی بعد از متهم شدن به فساد!
تاریخ : 22 آذر 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
علی کفاشیان روز گذشته توسط عبدالرحمن شاه حسینی مورد اتهام قرار گرفت، شاه حسینی اعتقاد داشت در همه رده‌ها در زمانی که کفاشیان  رئیس فدراسیون بود تبانی صورت گرفته است. 
به گزارش تابناک ورزشی،کفاشیان در این باره می‌گوید: این چنین نیست و نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح کردند. بعد هم اینکه چه تبانی بوده است؟! من که در جریان نیستم. 
وی افزود: اگر تبانی صورت گرفته محکم به ما بگویند کجا این کار انجام شده است. یک بار در فوتسال این اتفاق افتاد که موضوع به کمیته انضباطی و اخلاق ارجاع داده شد. هر کسی هر مدرکی طی 8 سالی که من رئیس فدراسیون بودم در این خصوص دارد می‌تواند آنها را در اختیار کمیته اخلاق که یک کمیته مستقل است قرار داده تا آنها را بررسی کند. این کمیته به طور قطع به پست و سمت افراد کاری نداشته و در نهایت دقت بررسی لازم را انجام می‌دهد. 
متلک کفاشیان به شاه‌حسینی بعد از متهم شدن به فساد!
کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا شاه حسینی چنین اظهار نظری انجام داده است گفت: خیلی فرق تخلف و فساد را نمی‌دانم و شاید این آقایان که بیشتر در مسائل مرتبط با فساد بودند معنی فساد را بیشتر هم می‌دانند و فرق آن با تخلف را تشخیص می‌دهند چون من خیلی نسبت به این مسائل وارد نیستم. اعتقاد دارم هر فسادی که از جانب هر فردی می‌شود باید به مراجع مربوطه مراجعه کرده تا آنجا به این مسائل رسیدگی کند. حتی برای این عکس‌هایی که گرفته می‌شود که شاید از لحاظ عرفی غیرمعقول باشد چنین مراجعی این افراد را احضار کرده و تذکر لازم را می‌دهند. به نظر من باید برای فساد و تخلف صورت گرفته به مراجع ذیربط آن مراجعه کرده و اینطور نباشد که پشت بلندگو و رسانه‌ها داد بزنند تا خدای ناکرده مردم به یک بخش و یا گروهی از جامعه بدبین شوند. این موضوع بد است. شاید در کار اجرایی تخلفاتی صورت بگیرد اما مراجع ذیربط می‌توانند به این مسائل بهتر از هر فرد دیگری رسیدگی کنند. 
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :