ماجرای تعلیق فعالیت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران/ ابلاغ ۲ حکم دیوان عدالت اداری به وزارت بهداشت
تاریخ : 19 تیر 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، باقر شهنی‌زاده در حاشیه نشست خبری اولین همایش سراسری سلامت دهان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در ارتباط با حکم وزارت بهداشت جهت تعلیق این انجمن، اظهار داشت: کمیسیون انجمن‌های پزشکی وزارت بهداشت طی حکمی فعالیت انجمن دندانپزشکان عمومی را تعلیق کرد ولی ما در انجمن سال گذشته این موضوع را از طریق دیوان عدالت پیگیری کردیم و دیوان عدالت اداری 29 اردیبهشت ماه به کمیسیون انجمن‌های پزشکی وزارت بهداشت ابلاغ کرد که روند فعالیت انجمن توسط هیأت مدیره قبلی تا تعیین تکلیف انتخابات و بررسی پرونده با تمام اختیار باید انجام شود.

وی افزود: وزارت بهداشت علیرغم این تصمیم دیوان عدالت اداری تمکین نکرد و مجدد حکم منع فعالیت برای انجمن دندانپزشکان عمومی ایران زد ولی بلافاصله بخش اجرایی دیوان عدالت حکم دیگری زد و قرار شد کمیسیون انجمن‌های پزشکی همان حکم 29 اردیبهشت ماه را اجرا کند.

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران خاطرنشان کرد: دفتر وزیر بهداشت در جریان این حکم بوده و انتظار داریم این مسئله از جانب ایشان حل شود.

وی با بیان اینکه به ما اعتراض کرده‌اند که در کنگره سال گذشته انتخاب برگزار کرده‌اید گفت:‌هیچ وقت طوماری از شاکیان نداشته‌ایم که دلیل اعتراض مشخص باشد و وزارت بهداشت نیز هیچگاه این شکایت را بیان نکرده و جای تعجب دارد که چگونه حکم داده، فعالیت انجمن را تعلیق کرده و بعد نامه ارسال کرده‌اند که شکایت را بررسی کنید.

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران خاطرنشان کرد: دیوان عدالت اداری طی دو حکم از کمیسیون انجمن پزشکی وزارت بهداشت خواسته انتخابات این انجمن را تأیید و پروانه را برای آن صادر کنند.

انتهای پیام/
http://fna.ir/bn990m همراه اول نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :