مأمور پلیس فرودگاه کیف 145 میلیاردی را به صاحبش رساند
تاریخ : 17 مرداد 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌‌های کشور از بازگرداندن کیف حاوی 145 میلیارد ریال چک و وجه نقد توسط پرسنل این پلیس به صاحب آن خبر داد و گفت:  تقدیر شایسته مجموعه نیروی انتظامی از مامور وظیفه شناس در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

وی افزود: این پلیس امانت دار که سروانمحمدرضا صالحی نام دارد و جانشین فرمانده پلیس فرودگاه رامسر است این پول را  در ترمینال و  هنگام کنترل مسافران پرواز‌های خروجی به مقصد تهران و در یک کیف دستی که بدون صاحب بر روی صندلی سالن رها شده بود، یافته است.

وی افزود: این همکار وظیفه‌شناس پس از ناامیدی از بازگشت مالک کیف، آن را با رعایت کلیه موازین امنیتی بازگشایی کرده و متوجه می‌شود که درون آن مبالغ قابل ملاحظه‌ای چک و وجه نقد به ارزش 145 میلیارد ریال قرار دارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط پلیس فرودگاه رامسر و تماس تلفنی با صاحب کیف، اموال مکشوفه با حضور فرمانده یگان و نماینده حفاظت اطلاعات شهرستان پس از تنظیم صورتجلسه و بدون کم و کاست به نماینده قانونی مالک کیف تحویل داده شد.

سردار مهری در پایان با اشاره به اینکه همکارانم در پلیس فرودگاه همواره بر انجام وظایف خود راسخ هستند، تصریح کرد: به زودی و در یک زمان مناسب از این پلیس امانت دار و متعهد  قدردانی خواهد کرد.


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :