مأموران پاکدست انضباط شهری تشویق و مأموران متخلف مجازات می‌شوند
تاریخ : 6 شهریور 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله نشست‌های توجیهی‌-آموزشی مدیرعامل شهربان با نیروهای انضباط شهری پایتخت، محمدرضا علیپور در جمع مأموران انضباط شهری مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶ و ۱۷ با تأکید بر این‌که مأموران انضباط شهری باید نماد قانون باشند نه نماد خشونت، گفت: همه ما از شخص اینجانب و مأموران انضباط شهری گرفته تا مدیران شهربان و رسانه‌های شریف، باید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم که نیروهای انضباط شهری که مأمور اجرای قانون و حفظ نظم شهر هستند، در ذهن شهروندان، تداعی کننده قانون باشند.

وی با بیان این‌که مأموران انضباط شهری قانونمدار و پاکدست تشویق می‌شوند و تنبیه قانونی در انتظار مأموران خطاکار و متخلف است، افزود: اجازه نمی‌دهیم چند مأمور انگشت شمار، با تخلف و‌ یا خشونت، با اعتبار همه مأموران انضباط شهری، شهربان و مدیریت شهری بازی کنند.

علیپور با اشاره به این‌که گزینش و پالایش مأموران انضباط شهری، یک ضرورت است، اظهار داشت: جای سئوال و تاسف دارد که چرا تا کنون، جذب نیروهای انضباط شهری بدون گزینش و ضوابط گزینشی انجام شده است!

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران در پایان از پیمانکاران حوزه انضباط شهری خواست که به وظایف و تعهدات خود، به صورت دقیق و بی‌کم و کاست عمل کنند.


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :