لرستان فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد/دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند
تاریخ : 29 بهمن 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21


به گزارش خبرنگار قضایی فارس، آیت الله صادق املی لاریجانی رئیس قوه قضاییه عصر امروز پیش از ترک فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران دستاورد‌های سفر دو روزه خود به استان لرستان را تشریح کرد.

وی افزود: جلسه‌ای امروز با حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی کشور در این استان برگزار شد که استاندار این استان هم در جلسه حضور داشتند و قول‌های مساعدی هم برای حل مشکلات دادند.

آملی لاریجانی گفت: در خلال دیدار‌هایی که در این دو روز انجام شد با کارمندان و خانواده دستگاه قضایی کشور صحبت شد که مشخص شد کاستی‌هایی از موضع حقوق و امکانات رفاهیی وجود دارد ککه پس از بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا حایی که مقدور باشد این مشکل را بر طرف می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه به وضعیت اماکن و فضاهای قضایی استان اشاره کرد و گفت: برخی امکان قضایی در استان باید نوسازی شود.

وی همچنین درباره عملکرد همکاران خود در این سفر دو روزه نیز گفت: همکاران ما و مسئولان قضایی به 9 شهرستان این استان سفر کردند و حرف‌های مردم را شنیدند و 7 مسئول روحانی نیز به مساجد خرم آباد رفته و با مردم سخن گفتند.

آملی لاریجانی به برگزاری شورای اداری استان لرستان هم اشاره کرد و گفت: در شورای اداری هم بحث‌های خوبی شد و مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری مطرح شد.

وی افزود: این استان شرایط مناسبی از نظر آب و زمین و سرمایه‌گذاری دارد که می‌طلبد استانداری هم برای افزایش اشتغال و فضای کسب و کار تلاش خود را داشته باشد هرچند که قوه قضاییه بنا دارد تا از سرمایه‌گذاری سالم حمایت کرده و موانع سرمایه‌گذاری را برطرف کند.

رئیس قوه قضاییه گفت: بنای ما برخورد با سرمایه‌گذاری نیست بلکه برخورد با مفسدان است.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: یک تصمیم خوب دیگری هم درباره اموال توقیفی مفسدان اقتصادی گرفته شد که مقرر شد استانداری سرنوشت اموال توقیفی را هرچه سریعتر مشخص کند.

انتهای پیام/


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :