لایحه بودجه کشور عملیاتی نیست / یک چهارم یارانه بگیران باید از لیست دریافت یارانه حذف شوند
تاریخ : 1 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21


محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مشکل به وجود آمده برای مسکن معلولان به وی هم منعکس شده است، اظهار داشت: این مشکل بازتاب داده شده است.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه به صورت دوشیفته در مجلس در دست بررسی است، اضافه کرد: بودجه ارائه شده مزایا و معایبی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، حمایت از تولید و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی را از مزایای لایحه بودجه ارائه شده به مجلس عنوان و تصریح کرد: لایحه بودجه ارائه شده به مجلس انقباضی‌تر از سال‌های گذشته است.

وی تاکید کرد: در لایحه بودجه ارائه شده به طرح‌های عمرانی توجه خاصی شده است.

علیمردانی غیر عملیاتی بودن لایحه بودجه را از معایب آن برشمرد و تاکید کرد: مجلس به دنبال طرحی است تا بودجه‌ریزی را عملیاتی و در واقع کاربردی کند.

وی مجموعه بودجه ریزی انجام شده را نسبت به سال گذشته بهتر توصیف کرد و گفت: موضوع این است که انتظار از دولت تدبیر و امید بیشتر از این است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به موضوع اجرا نشدن حذف یارانه افراد پردرآمد در لایحه بودجه اشاره کرد و بیان داشت: دولت هنوز به دنبال حذف یارانه این قشر نیست.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد مطرح شدن حذف یارانه بخشی از افراد گفت: این آمار بسیار کم است و خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

علیمردانی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات کسب شده یارانه حداقل یک چهارم از افراد باید حذف شود.

وی با اشاره به برنامه دولت برای کسب درآمد یک هزار میلیارد تومانی در قبال حذف یارانه برخی از افراد از جمله ایرانیان مقیم خارج خاطرنشان کرد: بر اساس طرحی که آماده کرده است می‌توان این درآمد را به 13 هزار میلیارد تومان هم رساند.

انتهای پیام/73004/ب30


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :