قلعه نویی:تا آخرشکایت نکونام می روم/آن مجری 15سال است بابرنامه اش برای سقوط فوتبال ایران نقشه کشیده
تاریخ : 3 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

امیرقلعه نویی ظهر روزعاشورا هم فارغ از حواشی فوتبالی که اطرافش را گرفته ، نیست و دیروز با یکی از روزنامه های ورزشی مصاحبه مفصلی انجام داده که در آن به چند سوال مهم این روزها درباره خودش و فوتبال ایران پاسخ داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فصل گذشته آبی ها در این مصاحبه با گل احتمال رضایت و انصراف از شکایتش از جواد نکونام را رد کرده و گفته تا پایان این پرونده قضایی خواهد رفت.

در بخش دیگری از این گفت و گو،امیرقلعه نویی بار دیگر به عادل فردوسی پور و برنامه اش حمله کرده و گفته که این مجری پانزده سال است که برای نابودی فوتبال ایران نقشه کشیده است. قلعه نویی دل پری هم از آرش برهانی دارد که گفته بود برای آشتی دادن سرمربی سابقش با نکونام به دادگاه رفته بوده اما در واقع به عنوان شاهد نکونام در دادگاه حاضر شده بود.

قلعه نویی:تا آخرشکایت نکونام می روم/آن مجری 15سال است بابرنامه اش برای سقوط فوتبال ایران نقشه کشیده

این مربی که معمولا خودش را کاشف پدیده های فوتبال ایران معرفی می کند گفته است که میلاد محمدی ستاره این روزهای لیگ ایران، با استقلال قرارداد داشته اما این تیم را رها کرده و به راه آهن پیوسته است. او همچنین در بخش دیگری از مصاحبه به تمجید از برنامه خندوانه رامبد جوان پرداخته و گفته است که ساخت چنین برنامه طنزی در وضع فعلی جامعه ایران عبادت است.

قلعه نویی، در این گفت و گو هم کارلوس کی روش را بی نصیب نگذاشته و با طرح این موضوع که بازی تیم ملی ایران مقابل ژاپن هم بیش از پنج هزار نفر به استادیوم نکشانده، تاثیر بی کیفیت بودن بازی های لیگ پانزدهم را در افت حضور تماشاگران در استادیوم ها رد کرده است.

این مربی در پایان برای همه دعا کرد؛ اینکه به جای شعور حسینی ، شورحسینی داشته باشند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :