قصاص زودهنگام وزیر علوم اسبق برای ۳۲ میلیارد ناقابل / چه کسی به تبریزی‌ها دروغ گفت؟ / اردوی پاریس برای پیش دبستانی‌های میلیاردر ایران / حملات شبانه به داروخانه‌ها / ایرانی‌هایی که خاطره کره‌ای‌ها را ز
تاریخ : 27 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
قصاص زودهنگام وزیر علوم اسبق برای 32 میلیارد ناقابل / چه کسی به تبریزی ها دروغ گفت؟ / اردوی پاریس برای پیش دبستانی‌های میلیاردر ایران / حملات شبانه به داروخانه ها / ایرانی‌هایی که خاطره کره‌ای ها را زنده کردند«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دوازدهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دوازدهمین «به اضافه تابناک»، درباره قصاص زودهنگام وزیر علوم اسبق برای ۳۲ میلیارد ناقابل و اوضاعی که دانشجوهای عصبانی در دانشگاه علم و صنعت برای کامران دانشجو رقم زدند، سخن می‌گوییم؛ پشت پرده وقایع تبریز را با مستندات مرور کره و تلاش می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم چه کسی به تبریزی‌ها دروغ گفت؟ در مملکتی که گروهی از دانش آموزان بخاری گازی ندارند و قربانی بخاری نفتی می‌شوند، عمق شکاف طبقاتی را هدف قرار داده‌ایم و از بچه‌های پیش دبستانی‌ میلیاردری سخن می‌گوییم که اردوی پاریس می‌روند؛ پشت پرده درهای بسته داروخانه‌های شبانه روزی را بررسی کرده‌ایم و به حملات شبانه به داروخانه‌ها رسیدیم و در آخر از ایرانی‌هایی تقدیر می‌کنیم که خاطره رفتار متفاوت کره‌ای‌ها در ورزشگاه آزادی را زنده کردند.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در اولین «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :