قرار وثیقه متهم پرونده ثامن‌الحجج به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافت
تاریخ : 25 تیر 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، امروز نهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

قاضی باقری در پایان نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج از تشدید قرار تامین کیفری وثیقه به میزان چهار هزار میلیارد تومان برای متهم خبر داد.

وی درخصوص چرایی تشدید قرار وثیقه متهمان پرونده عنوان کرد این تشدید قرار به درخواست تعدادی از شاکیان و سپرده گذاران و تصمیم هیات قضایی انجام شده و به متهم نیز ابلاغ شده است.

این در حالی است که افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران هم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که دادگاه رسیدگی به این پرونده چند جلسه دیگر برگزار می شود، افزود: این موضوع قابل پیش بینی نیست و بستگی به نظر قاضی پرونده و هیات قضایی دارد.

افتخاری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعداد متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج گفت: این پرونده سه متهم دارد که یکی از آنها فعلاً متواری شده است.

انتهای پیام/
http://fna.ir/bnajit همراه اول نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :