قتل با هدف سرقت خودرو
تاریخ : 5 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رییس‌پلیس آگاهی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: سه‌نفری که در زاهدان مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.

 به گزارش شرق سرهنگ ابراهیم ملاشاهی توضیح داد: ملا‌محمد ظاهرخمر، پانزدهم‌بهمن در خیابان فرهاد زاهدان، بر اثر شلیک گلوله به قتل رسید و مهاجمان پس از این قتل اقدام به سرقت خودرو پژوپارس مقتول کردند.

وی ادامه داد: با‌توجه به حساسیت موضوع و جاماندن خودرو پراید قاتلان، از همان ابتدای وقوع جرم کارآگاهان اقدامات تخصصی خود را به‌طور گسترده آغاز کردند.

 وی تصریح کرد: در این حادثه ضاربان پس از سرقت یک‌جفت پلاک خودرو و نصب آن روی پراید به‌دنبال مورد مناسبی برای سرقت خودرو بودند. وی افزود: ضاربان، مقتول را همراه خودروی پژوپارسش تحت‌نظر قرار دادند و نهایتا در خیابان فرهاد باتوجه به تاریکی‌ شب و خلوت‌بودن خیابان او را متوقف و پس از درگیری، با شلیک گلوله به قتل رساندند.

 وی ادامه داد با توجه به نقص پراید ضاربان، این افراد خودروی خود را رها کردند و با سرقت خودروی مقتول از محل متواری شدند. رییس‌پلیس آگاهی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی خود مدارکی از دخالت سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در این سرقت به دست آوردند و وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک‌قبضه کلت‌کمری کشف و ضبط کردند.

رییس‌پلیس آگاهی این استان اشاره کرد: این مجرم حرفه‌ای که دارای چندین‌فقره سابقه کیفری است به جرم قتل ملامحمد ظاهرخمر و سرقت خودروی وی با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

 وی خاطر‌نشان کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده پس از شناسایی مخفیگاه سایر متهمان با هماهنگی مراجع قضایی از مخفیگاه متهمان بازرسی و ضمن دستگیری دونفر دیگر خودروی پژوپارس مسروقه را نیز کشف کردند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :