قاضی پنالتی خراب کردتاپدیده درخانه تسلیم گسترش شود
تاریخ : 15 آذر 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه یک بازی دفاعی محض و گرفتن سرعت و فضای بازی از میزبان پرانگیزه اش، موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند در مشهد شد، کاری که مدتهاست تیم دیگری نتوانسته انجام بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، پدیده و گسترش فولاد پس از بازی های خوبی که در دیدار هفته قبل به نمایش گذاشتند در بازی هفته پانزدهم به دیدار یکدیگر می روند. سه امتیاز این بازی برای هر سه تیم اهمیت زیادی دارد و می تواند اوضاع این تیم ها را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. در نیمه دوم محمد قاضی صدرنشین جدول گلزنان لیگ هفدهم یک پنالتی تعیین کننده را خراب کرد.  در تیم گسترش فولاد پیمان بابایی جوان، با یک پاس گل به خالقی فر و یک گل دیرهنگام بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت. جهانبخش خرید گسترشی ها هم که بعنوان یار ذخیره در دقایق پایانی وارد میدان شده بود، سازنده گل دوم تیمش شد.

پدیده مشهد: سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، علی نعمتی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (60 میلاد کمندانی) ، محمد آقاجانپور( 69 محمد مهدی مهدی خانی ) ، امین قاسمی نژاد(54- حسین مهربان)، محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی

سرمربی: محمدرضا مهاجری

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، اسماعیل فرهادی(73- نیما مختاری)، سامان نریمان‌جهان(63- سید محسن حسینی)، رضا خالقی‌فر(78- امید جهانبخش) و پیمان بابایی

سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل

1-0 (گسترش فولاد تبریز): در دقیقه 30 ارسال اوت سریع توسط احمد موسوی مدافع راست تیم گسترش فولاد، پیمان بابایی را در موقعیت خوبی برای ارسال پاس از سمت راست خط دفاعی پدیده قرار داد و این بازیکن هم با ارسالی دقیق موفق شد خالقی فر را در دهانه دروازه صاحب توپ کند؛ خالقی فر نیز با یک بغل پای مطمئن نتیجه را به سود تیمش تغییر داد.

2-0 ( گسترش فولاد تبریز): در دقیقه 89 نفوذ سرعتی امید جهانبخش بازیکن تعویضی فیروز کریمی او را در موقعیت تک به تک قرار داد و پس از توی سر توپی که زد ضربه اش به سمت دروازه با واکنش جلالی برگشت داده شد، اما در برگشت تعلل دو مدافع تیم پدیده باعث شد تا بار دیگر امید جهانبخش نزدیکی های نقطه کرنر توپ را پس بگیرد و با یک پاس رو به عقب بابایی را در موقعیت گلزنی در داخل محوطه جریمه قرار دهد و این بازیکن که پاس گل اول را ارسال کرده به زیبایی و قدرت زیاد گل دوم را به زاویه مخالف زد تا گسترش فولاد در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند و هوشمندانه قرار داشته باشد.





منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :