قاتل تیم کی روش محروم شد
تاریخ : 19 شهریور 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

عمان در روزي كه مي‌انديشيد با كسب يك پيروزي آسان صدرنشيني‌اش در گروه D انتخابي جام جهاني برزيل را مستحكم‌تر مي‌كند، برابربا خواست ایران عمل کرد و با تساوي بدون گل مقابل تیم ضعیف اما باانگیزه و رو به رشد گوام قافيه رقابت با ايران را زودتر از موعد باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، با اين حال خسارت ديدار عمان با گوام فقط به از دست دادن 2 امتياز معطوف نشد و تيم پل‌ لي‌گوئن فرانسوي يكي از مهاجمان خوبش را به دليل دريافت كارت زرد در ديدار برابر ايران همراه نخواهد داشت. مهاجمي كه به ايران گل زده؛ عبدالعزيز مقبلي را به خاطر مي‌آوريد؟ مهاجمي كه سال 2013 به تيم ملي ايران گل زد.

در ديدار دوستانه‌اي كه كي‌روش از تركيب اوليه رحمان احمدي، احسان حاج‌صفي، حسين ماهيني، محمد نوري، محمد نصرتي، شجاع خليل‌زاده، اميد ابراهيمي، پژمان نوري، غلامرضا رضايي، قاسم حدادي‌فر و مهرداد اولادي بهره برد.

2 سال و 3 ماه و 18 روز قبل گل اول بازي را عبدالعزيز مقبلي در دقيقه 20 وارد دروازه رحمان احمدي كرد. عماني‌ها در مسقط گل‌هاي دوم و سوم خود را هم به ثمر رساندند تا ضربه دقيقه 92 محسن مسلمان فقط اندكي از ناراحتي اين شكست كم كند.

جالب اين‌كه چهارشنبه يك خرداد ماه سال 1392 مثل امروز كي‌روش سرمربي ايران بود و لي‌گوئن سرمربي عمان.

و حالا عبدالعزيز به دليل دريافت كارت زرد دوم خود در ديدار روز گذشته عمان برابر گوام، فرصت بازي برابر ايران را از دست داده است. مهاجم 26 ساله تيم الكويت ابتدا در دقيقه 45 ديدار عمان برابر هند كارت زرد گرفت و سپس روز گذشته در دقيقه 52 بازي با گوام اخطار داور مسابقه را جلوي چشمانش ديد تا در ايستگاه چهارم رقابت‌ها شانس حضور برابر ايران را نداشته باشد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :