قاتل: حشيش‌كشيده بودم
تاریخ : 26 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
پسر جواني كه متهم است سال گذشته، در جريان سرقت گيتار، دوست خود را به قتل رسانده بود، روز گذشته در جلسه محاكمه حاضر شد.

به گزارش جوان، متهم 23 ساله پرونده كه الياس نام دارد، هجدهم آبان ماه سال 93 پس از قتل يكي از دوستانش كه پرويز نام داشت در شهريار بازداشت شد. پسر جوان در بازجويي‌ها نزد بازپرس به جرم خود اقرار كرد و گفت: مدتي قبل از حادثه با پرويز آشنا شدم. بعد متوجه شدم كه او استوديو دارد و بيشتر با گيتارش مي‌نوازد. با او طرح دوستي ريختم و به او نزديك شدم. روز حادثه به استوديو رفتم. محو گيتار پرويز شده بودم. به فكر سرقت گيتار افتادم. سر پرويز را گرم كردم و گيتار را برداشتم. مي‌خواستم محل را ترك كنم كه پرويز متوجه شد. او گيتار را از دستم گرفت و مانع سرقت آن شد.  وقتي مشاجره بينمان بالا گرفت، عصباني شدم و با چاقويي كه در دست داشتم، ضربات متعددي به پرويز زدم كه فوت شد. پس از آن گيتار را برداشتم و از محل حادثه متواري شدم. در مسير سوار تاكسي شدم. با راننده بر سر كرايه مشاجره كردم و درگير شدم. در جريان دعوا هر دو زخمي شديم. همان لحظه مأموران گشت رسيدند و من را دستگير كردند.

بعد از اقرار پسر جوان، بازپرس او را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و كيفرخواست عليه وي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.  متهم روز گذشته از زندان رجايي شهر به شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد. نماينده دادستان ابتداي جلسه با قرائت كيفرخواست از هيئت قضايي براي متهم درخواست مجازات قانوني كرد.

سپس اولياي دم به دادگاه گفتند كه خواسته‌‌شان قصاص است. در ادامه الياس به دستور قاضي قربان‌زاده در جايگاه ايستاد و اتهام خودش را پذيرفت. او بار ديگر حادثه را شرح داد و گفت: پرويز نواختن با سازهاي مختلف را به من ياد مي‌داد اما من به فكر سرقت آلات موسيقي او افتادم و وقتي دست به اين كار زدم، او فهميد و مقاومت كرد. من هم چون عصباني بودم، چاره‌اي جز كشتن او نديدم. آن زمان قرص خورده و حشيش كشيده بودم. حالم خوب نبود. آن زمان نمي‌فهميدم چه كار مي‌كنم. بعداً فهميدم كه 111 ضربه چاقو به پرويز زده‌ام. الان هم بيشتر از اين ديگر چيزي يادم نمي‌آيد.

قاضي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم، ختم جلسه را اعلام كرد و با هيئت قضايي وارد شور شد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :