طلاق برادر انگيزه جدايي
تاریخ : 9 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مرد جوان زمانيکه برادرش از همسرش جدا شد، راهي دادگاه خانواده شد تا خودش هم درخواست طلاق بدهد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي زمانيکه با همسرم ازدواج کردم، برادرم و خواهر همسرم هم با هم ازدواج کردند. يعني من با برادرم باجناق شدم.

وي افزود:من و همسرم هميشه با هم خوشبخت بوديم و زندگي خوبي داشتيم. از وقتي هم که برادر من و خواهر همسرم با هم ازدواج کردند خوشبختي‌مان بيشتر شد و تصور مي‌کرديم که از اين به بعد زندگي خوبي خواهيم داشت. اما برادرم با همسرش به اختلاف خوردند و هر روز با هم دعوا داشتند. درگيري آنها آنقدر بالا گرفت که مجبور به جدايي شدند.

مرد جوان ادامه داد:از وقتي برادرم و همسرش از هم جدا شدند، هرچه فکر مي‌کنم مي‌بينم من هم نمي‌توانم به زندگي با همسرم ادامه دهم. بعد از طلاق، همسرم ارتباطش را با خانواده من قطع کرده و من هم به خاطر برادرم مجبور به قطع ارتباط با خانواده همسرم شدم. خودمان هم که مرتب با هم دعوا و درگيري داريم و نمي‌توانيم اين موضوع را تحمل کنيم. کنار آمدن با اين موضوع براي هردويمان سخت است براي همين تصميم گرفتم به دادگاه بيايم و به زندگي مشترکمان پايان دهم.

در پايان قاضي سعي کرد اين مرد را از جدايي منصرف کند و به او پيشنهاد داد به جاي دادگاه، همراه همسرش به مشاوره خانواده برود که مرد جوان هم اين پيشنهاد را پذيرفت.‎
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :