ضرب الاجل کارگروه مصادیق مجرمانه به وزارت ارتباطات:اگر تلگرام ظرف مدت محدود خود رابا قوانین ایران منطبق نکند،فیلتر خواهد شد
تاریخ : 27 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
«عبدالصمد خرم آبادی» معاون دادستان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در خصوص جلسه امروز کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: در جلسه امروز کارگروه، وزارت ارتباطات مکلف شد پشتیبانی و حمایت خود را نسبت به توسعه از شبکه های اجتماعی داخلی به عمل بیاورد.
وی ادامه داد: همچنین این وزارتخانه مکلف شد در صورتی که شبکه اجتماعی  تلگرام ظرف مدت محدودی اقدامات لازم را در خصوص حذف محتوای مجرمانه و رعایت قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها به عمل نیاورد شبکه موجود فیلتر و مسدود گردد.
همچنین محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در این خصوص گفت: در جلسه امروز گزارشی از وضعیت تلگرام از سوی پلیس فتا ارائه شد.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه پیشنهاداتی از سوی اعضا در خصوص نحوه استفاده از تلگرام مطرح شد و گزارشی نیز هیئت کارشناسی کارگروه ارائه کرد.
اسفنانی تصریح کرد: در این جلسه همه اعضای کارگروه حضور داشتند و موافقین و مخالفین فیلتر تلگرام به ارائه نظرات خود پرداختند.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :