شکایت از سایت خبری به دادستانی تهران
تاریخ : 16 خرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اعلام هویت یک سایت خبری از فیلمبردار حاشیه جلسه غیرعلنی بر اساس حدس و گمان یک کار غیراخلاقی بود.

رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به قرار ارائه شکایتنامه از یک سایت خبری به دادستانی تهران، گفت: وکیل بنده امروز (شنبه، 16 خرداد) شکایتنامه ای از سایت خبری که هویت منتشرکننده فیلم جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی و گفتگوی یکی از نمایندگان و وزیر امور خارجه را به من نسبت داده بود طرح کرده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکایتنامه که در اعتراض به تهمت این سایت خبری به من است ظرف امروز به دادستانی تهران و وزارت ارشاد ارائه خواهد شد تا برخورد قانونی با عوامل آن صورت گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس از بدنه نظام هستند، بیان کرد: شخصا به عنوان یک نماینده قسم خورده این ملت اجازه افشای اسرار نظام را به خود نمی دهم و در برابر کار غیراخلاقی این سایت و اعلام هویت تنها بر اساس گمانه زنی ها خواهم ایستاد.

نوروزی همچنین تأکید کرد: هیأت رئیسه مجلس نیز می تواند با بازبینی فیلم و تصاویر موجود متوجه شود کار فیلمبرداری از سمت اینجانب نبوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص علت حضور خود در کنار دکتر ظریف خاطرنشان کرد: بنده نیز مثل هر نماینده دیگری قصد گفتگو با وزیر را داشتم و می خواستم در خصوص حوزه انتخابیه با وی صحبت کنم.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :