شرور قمه به دست در برابر پلیس به زانو درآمد
تاریخ : 11 خرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
فرمانده انتظامی پارس آباد مغان گفت: اوباش قمه به دست که با عربده کشی و قدرت نمایی باعث اخلال در نظم عمومی شده بود در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ الیاس دلیر افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی 110 مبنی بر این که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از دو قبضه قمه و چاقو در حال عربده کشی و قدرت نمایی در محله باکری پارس آباد بوده طوری که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده بلافاصله گشت موتوری کلانتری 11 به محل اعزام شد.

وی اظهار کرد: با حضور گشت موتوری کلانتری و به دنبال آن گشت انتظامی یگان امداد این اوباش قمه به دست به سوی ماموران حمله ور و اقدام به قدرت نمایی و انجام حرکات نامتعارف کرده که با اقدام به موقع ماموران پلیس و اصابت گلوله به مچ پایش مهار و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

وی همچنین با اشاره به این که اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی مردم منطقه شد افزود: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :