سرمربی معروف 2سال در زندان بخاطر رشوه
تاریخ : 29 آذر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

سرمربی کنونی تیم ملی اردن که نتایج خوبی با این تیم متوسط عربی گرفته، از سوی دادستانی بلژیک به خاطر همکاری عمدی در تغییر برخی از نتایج بازی‌ها در لیگ بلژیک به ۲ سال زندان محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مطبوعات بلژیکی در نوبت چاپ امروز خود خبری جنجالی منتشر کردند. در این گزارش‌ها بیان شده که دادستانی بلژیک پل پوت سرمربی کنونی تیم ملی اردن را به خاطر باندبازی و رشوه که منجر به تغییر نتایج برخی از بازی‌ها در دو فصل 2004-2005 و 2005-2006 در لیگ بلژیک شده است به 2 سال زندان محکوم کرده است.

سرمربی معروف 2سال در زندان بخاطر رشوه

روزنامه (hln be) بلژیک اعلام کرد: دادستانی کل بلژیک پل پوت را به 2 سال زندان محکوم کرد و 2 بازیکن به نام‌های پیترو و ماریو را به یک سال زندان محکوم کرد. زیرا آنها در سال‌های 2004 و 2006 رشوه گرفتند تا برخی از نتایج را تغییر دهند.دادستانی کل سریعا حکم دستگیری این سه متهم را صادر کرد. به رغم اینکه وکیل سرمربی اردن اعلام کرده بود که موکلش در بیمارستان است اما دادستانی کل خواستار دستگیری و زندانی شدن او شد.

این حکم دادستانی بلژیک نگرانی فدراسیون اردن را درپی داشت زیرا آنها امیدوار بودند بعد از معالجات پزشکی به اردن باز می‌گردد اما در این گیر و دار محکوم به زندان شد. در نتیجه فدراسیون اردن باید به فکر سرمربی جدیدی برای تیم‌ملی اش باشد تا در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بدون مربی نباشد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :