سرقت مسلحانه با نقاب داعش
تاریخ : 14 آذر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
پنج سارق مسلح كه هنگام سرقت از ايستگاه هلال احمري در جاده قم – تهران خود را از اعضاي گروهك تروريستي داعش معرفي كرده بودند، دستگير شدند.

به گزارش جوان، ساعت يك بامداد روز پنج‌شنبه 12 آذرماه بود كه مأموران كلانتري 176 حسن‌آباد از سرقت مسلحانه در يك ايستگاه هلال احمر در كيلومتر 35 جاده قم - تهران باخبر و راهي محل شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد پنج سارق مسلح با اسلحه كلاشنيكف و كلت به اين ايستگاه حمله كرده‌اند و پس از سه ساعت گروگان گرفتن كاركنان آنجا و بستن دست و پاي آنها، يك دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به همراه يك خودروي پرايد و مقداري پول و تجهيزات امدادي از محل گريخته‌اند. همچنين مشخص شد سارقان خود را از اعضاي گروهك تروريستي داعش معرفي و گروگان‌ها را تهديد به قتل كرده بودند .

در چنين شرايطي با توجه به حساسيت موضوع، تيم زبده‌اي از كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي براي شناسايي سارقان داعشي دست به تحقيق زدند. در حالي كه شايعه حمله اعضاي داعشي به يك ايستگاه هلال احمر و بمب‌گذاري در آمبولانس در شبكه‌هاي اجتماعي دست به دست مي‌شد، بررسي‌هاي كارآگاهان حكايت از آن داشت كه سارقان مسلح هيچ ارتباطي با اعضاي گروهك تروريستي داعش ندارند.

مأموران سرانجام در كمتر از 24 ساعت، مخفيگاه سارقان مسلح را در حوالي شهريار شناسايي و در يك عمليات غافلگيركننده همه آنها را دستگير كردند.
متهمان كه بين 22 تا 30 سال سن دارند، همگي بچه يك محل هستند كه در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كردند و مدعي شدند هنگام سرقت مسلحانه براي ترساندن گروگان‌ها خود را داعشي معرفي كرده‌اند.

سردار عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با بيان اينكه پنج متهم افراد سابقه‌دار هستند، گفت: متهمان از اوباش تحت تعقيب پليس بودند و در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه هيچ ارتباطي با گروه داعش ندارند. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :