سرقت مسلحانه با لباس محلی
تاریخ : 3 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان گفت: يکي از اعضاي باند سه نفره سارقان مسلح با 12 فقره سرقت مسلحانه و زورگيري در زاهدان و خاش، با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي در زاهدان دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ابراهيم ملاشاهي در اين باره اظهار داشت: در پي شکايت فردي مبني بر اينکه سه نفر سارق مسلح به لباس محلي با استفاده از يک قبضه کلت کمري هنگامي که وي قصد سوار شدن بر خودروي خود در زاهدان را داشته به زور وارد خودرو شده و پس از بستن دست و پاهايش او را در بيرون شهر از خودرو پايين انداخته و خودروي وي را سرقت کردند، کارآگاهان پليس آگاهي بررسي موضوع را آغاز کردند.

وي ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع سرقت مسلحانه، نيروهاي آگاهي پيگيري پرونده را در دست گرفتند که با انجام کارهاي تحقيق و بررسي مجدد مسير سرقت سرنخ‌هايي را کشف کردند.

اين مقام انتظامي بيان کرد: ماموران آگاهي استان با انجام کارهاي اطلاعاتي ردي از يک سارق مسلح سابقه دار که به تازگي از زندان آزاد شده بود را در اين جريان پيدا کردند. وي افزود: اين متهم شناسايي شده پس از انجام يک عمليات دستگير و براي بررسي بيشتر به آگاهي استان منتقل شد.

رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان بيان کرد: اين متهم سابقه دار در ابتدا مسووليت هيچ کاري را نپذيرفت، اما در تحقيقات تخصصي پليس به شش فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسيکلت در شهرهاي زاهدان و خاش وشش فقره زورگيري در زاهدان با همکاري دو نفر ديگر اعتراف کرد.

وي خاطر نشان کرد: تلاش پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :