سرقت مسلحانه از طلافروشی
تاریخ : 8 بهمن 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سناریوی سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان پاسداران که از سوی پسر جوان طراحی شده بود، صبح دیروز اجرایی شد.

به گزارش فرهیختگان، این سرقت مسلحانه در حالی با سرقت یک کیلو و نیم طلا و مقدار زیادی چک‌پول و محتویات گاوصندوق پایان یافت که متهم هنوز متواری است. این سرقت اگرچه به گفته صاحب طلافروشی و بیشتر فروشندگان پاساژ جوادالائمه مسلحانه بوده، پلیس پایتخت به «فرهیختگان» گفت در دوربین‌ها نشانی از سلاح نبوده و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

 تهدید اسلحه در گاوصندوق را باز کرد

صبح دیروز وقتی علیرضا برای باز کردن مغازه طلافروشی خود به سالن سجاد پاساژ محل کارش وارد شد جوان حدودا 30 ساله‌ای را دید که قصد خرید سکه دارد. به جز دو نفر از فروشندگان این پاساژ هنوز هیچ یک از غرفه‌داران نیامده بودند و سالن خلوت بود. مرد 30 ساله که کلاه بر سر داشته و به بهانه آلودگی هوا ماسک بر صورت گذاشته بود به قصد خرید سکه وارد طلافروشی شد.

با توجه به صحنه‌هایی که در دوربین‌های مداربسته طلافروشی ثبت شده، مرد جوان پس از ورود به مغازه با تهدید اسلحه از علیرضا می‌خواهد در گاوصندوق را باز کند. بلافاصله بعد از باز شدن در گاوصندوق، مرد 30 ساله دستان علیرضا را بسته و او را پشت پیشخوان مغازه می‌بندد.

آنطور که دوربین‌ها نشان می‌دهند متهم تمام ویترین‌ها را خالی کرده و تمام محتویات گاوصندوق را در ساک‌هایی که به همراه داشته ریخته است. پلیس پایتخت مقدار طلاهای سرقت‌شده را در حالی یک کیلو و نیم اعلام کرده که هنوز رقم دقیق اینکه چقدر طلا در مغازه وجود داشته مشخص نشده است.

 دوربین‌ها چه چیزی ثبت کرده‌اند؟

آن‌طور که دوربین‌ها نشان می‌دهند، مرد جوان پس از بستن دستان علیرضا، شروع به تخلیه ویترین‌ها و گاوصندوق کرده و هر دو ساکی که به همراه داشته از این محتویات پر شده است. متهم هر دو ساک را در دست گرفته و خیلی خونسرد از مغازه خارج شده است.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :