سارق مشتریان عابر بانک در مشهد دستگیر شد
تاریخ : 27 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق مشتریان عابربانکها خبر داد.

به گزارش یکشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حجت نیک مرام افزود : این فرد جوان از مشتریان عابر بانکها در محدوده خیابان خواجه ربیع سرقت می کرد.

وی تصریح کرد : این فرد به بهانه کمک به افراد میانسال و یا کم سواد از حساب آنها به حساب خود پول منتقل می کرده است.

نیک مرام با اشاره به شناسایی و دستگیری این سارق ، گفت : تا کنون چهار مالباخته از این منطقه به کلانتری خواجه ربیع مراجعه کرده اند.

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه ، فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از واژگونی خودوری سورای در جاده مشهد - تربت حیدریه و مرگ چهار عضو یک خانواده خبر داد.

سرهنگ محمد صفایی افزود : در این حادثه خوردو 405 هنگام حرکت در کیلومتر هفت محور پلیس راه باغچه به تربت حیدریه به علت بی توجهی راننده به جلو از مسیر منحرف و واژگون شد.

وی با اشاره به وجود شش سرنشین در این خودرو ، تصریح کرد : راننده ، دو پسر خانواده و یک زن سالخورده در دم جان باختند و زن جوان به همراه نوزاد 9 ماهه که به شدت مجروح شده بودند ، به بیمارستان منتقل شدند.

مرگ عابر پیاده در برخورد با خودرو نیسان در جاده بایگ تربت حیدریه نیز از دیگر اخبار این پایگاه می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت : راننده نیسان هنگام حرکت در این مسیر به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با عابر 55 ساله برخورد و عابر در دم فوت کرد.

سرهنگ ابوالقاسم حیدری مقدم افزود : رانندگان باید در هنگام رانندگی با رعایت مقررات رانندگی از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کنند.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :