سارقان مسلح بانک رفاه همدان دستگير شدند
تاریخ : 23 شهریور 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دو موتورسوار که با استفاده از يک قبضه کلت کمري قلابي اقدام به سرقت از شعبه بانک رفاه شهر همدان کرده بودند؛ با تلاش پليس دستگير شدند.

به گزارش خراسان، جانشين انتظامي استان همدان روز يکشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اواخر تير سال جاري دو نفر با استفاده از يک قبضه سلاح قلابي و پوشاندن صورت با کلاه کاسکت و کلاه نقاب دار اقدام به سرقت از بانک رفاه واقع در شهرک صنعتي بوعلي کردند.

علي اصغر خرمروي ادامه داد: دو موتورسوار با ورود به اين شعبه، دست و پاي مسئول شعبه را بستند و او را در انباري بانک زنداني کردند.

وي با ذکر اينکه اين شعبه تنها يک کارمند دارد بيان کرد: 450 ميليون ريال از موجودي اين بانک توسط اين دوسارق به سرقت رفته بود.

وي خاطرنشان کرد: چندي پيش نيز يک فرد مسلح با ورود به يک مطب سونوگرافي و تيراندازي اقدام به سرقت دو ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد کرد.

سرهنگ خرمروي افزود: پس از بررسي شگرد سرقت و انجام ديگر اقدامات فني، اين سارق مسلح توسط نيروي انتظامي همدان دستگير شد.

وي گفت: اين سارق مسلح در بازجويي فني پليس، به دست داشتن در سرقت بانک رفاه همدان نيز اعتراف کرد.وي بيان کرد: نيروهاي انتظامي شهرستان همدان همدست اين سارق را با اجراي عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند و دو سارق با حکم مقام قضايي راهي زندان شدند.امسال پنج سرقت مسلحانه از دو طلافروشي، سرقت احشام، بانک رفاه و مطب سونوگرافي در همدان رخ داد.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :