زورگيران تبر به دست در دام قانون افتادند
تاریخ : 4 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
2 زورگير سابقه‌دار محله يافت‌آباد که با تهديد چاقو و تبر اقدام به سرقت اموال شهروندان مي‌کردند، توسط پليس پايتخت شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش فرهیختگان، ساعت 1:30 بيست و نهم شهريور ماه فردي به نام «آرمان» با مراجعه حضوري به کلانتري اظهار داشت؛ لحظاتي قبل هنگام رفتن به منزل در خيابان يافت آباد، پارک ملاصدرا و پشت پمپ بنزين دو نفر ناشناس با تهديد چاقو و تبر اقدام به ضرب و شتم وي و زورگيري نموده و يک دستگاه تلفن همراه، مرا سرقت و متواري شدند. به دنبال اظهارات مالباخته ماموران به همراه شاکي به محل اعزام و طرح مهار را به اجرا گذاشته و تحقيقات خود را آغاز کردند.

در خلال تحقيقات پليسي مشخص شد متهمان به هويت‌هاي «منصور» 22 ساله معروف به «منصورريزه» که از افراد سابقه دار و خلافکار بوده و در خصوص سرقت و زورگيري و مواد فروشي سابقه زندان دارد و «احسان» 32 ساله هستند که اقدام به زورگيري از شاکي کردند.

در ادامه دستگيري متهمين در دستور کار قرار گرفت و که طي دستگيري منصور ريزه با يک قبضه تبر قصد داشت با ماموران درگير شود که ماموران با مشاهده اين وضعيت ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک 6 عدد تير جنگي به صورت هوايي نموده که نهايتا متهمين دستگير شدند.

سرهنگ احداله يوسفوند رئيس کلانتري 151 يافت آباد درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از متهمين 2 قبضه چاقو، يک قبضه تبر، يک دستگاه تلفن همراه متعلق به شاکي و يک عدد ترازوي ديجيتالي جهت توزيع مواد مخدر کشف گرديد.

رئيس کلانتري 151 يافت‌آباد خاطر نشان کرد: در ادامه متهمين و شاکي به کلانتري منتقل که پرونده‌اي در اين رابطعه تشکيل و به همراه متهمان در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :