زاکانی: دادگاه ها به سراغ غارتگران بیت المال بروند
تاریخ : 9 دی 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
 یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دادگاه های انقلاب و دادستانی نظام جمهوری اسلامی موظف هستند با غارتگران بیت المال در هر جایگاهی که هستند، برخورد کنند.
به گزارش ایرنا علیرضا زاکانی، پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و حماسه خونین نهم دی سال 57 در تربت حیدریه افزود: پرونده این افراد به دادگاه ارائه شده و ارقام آن نیز مشخص است اکنون منتظریم تا با این افراد برخورد شود. 
وی گفت: اگر این افراد غارت کرده اند، که البته کرده اند و اگر تبانی کرده و بیت المال را به غارت برده اند که محرز است که برده اند و هزینه های چند هزار میلیاردی برای نظام تراشیده اند باید دادگاه و دادستانی نظام جمهوری اسلامی به سراغشان برود. 
زاکانی با بیان اینکه الان این افراد دارند برای خود آزاد می گردند، گفت: فقط یک قلم از یکی از چندین بدهی یکی از این سرمایه داران به بانک ملی، 2 هزار و 300 میلیارد تومان است و یا ارقام دیگری که مشخص است نزد چه کسانی است. 
زاکانی در ادامه با اشاره به ماجراهای پس از انتخابات سال 88، فتنه گر اصلی آن ماجرا را آمریکا دانست و گفت: برخی از افراد در داخل که از آنان به عنوان فتنه گر یاد می شود در واقع بازیگران و سران داخلی فتنه بودند. 
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :