رونمایی از کتاب مبانی حقوق سلامت
تاریخ : 2 اسفند 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رونمایی از کتاب با حضور فرهیختگان و صاحبنظران حوزه سلامت و حقوق  مراسم  رونمایی از کتاب "مبانی حقوق سلامت"  تالیف دکتر شهریار اسلامی تبار مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو برگزار شد.


به گزارش سایت اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو  ایفدانا؛ در این کتاب که  به همت انتشارات مجد به  بازار کتاب رسیده؛ از "حقوق سلامت"، به عنوان یکی از فعالیت های میان رشته ای که  در دهه های اخیر مورد توجه فراوان قرار گرفته ؛ نام برده شده است.

همچنین مولف کتاب معتقد است جایگاه "حقوق سلامت"،  بگونه ایست که رشد و گسترش این حوزه علمی یکی از برجسته ترین تحولات نیم قرن اخیر در حوزه آکادمیک به شمار می رود.

دکتر شهریار اسلامی تبار مولف این کتاب می گوید:در این مجموعه به بحث در مورد حوزه های مختلف حقوق سلامت و مسائل مربوط به آن و طرح مسائل اخلاقی و حقوقی پیرامون آن پرداخته شده است ضمن آنکه این کتاب علاوه بر این که برای دانشجویان و متخصصان رشته های حقوق پزشکی و مراقبت سلامت مفید می باشد.

 برای افرادی نظیر مدیران بیمارستان،  وکلا، اعضای کمیته های اخلاق، بازرسان کیفیت و مدیران طرح ها و برنامه های بهداشت و سلامت و تمامی کسانی که لازمه ی کار آن ها آگاهی از مسائل اخلاقی و حقوقی این حوزه می باشد نیز سودمند است.



منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :