رضایی: بخش اصلی قوانین کشتی فرنگی تا المپیک 2016 بدون تغییر باقی می‌ماند
تاریخ : 14 فروردین 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی در صحبت‌های خود اظهار داشت:‌ روز یکشنبه هفته گذشته و همزمان با رقابت‌های زیر 23 سال اروپا جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی در شهر والبریج لهستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که "ننادلالویچ" رئیس اتحادیه جهانی نیز حضور داشت قوانین آزمایشی انجام شده در رقابت های مذکور مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و در نهایت با اعلام نظرات فنی نماینده ایران و حمایت برخی کشورهای دیگر فضای فنی جلسه از بحث های یک طرفه نمایندگان کشورهای اقمار روسیه خارج و مقرر شد، بخش عمده قوانین مربوط به اجرای تعداد بارانداز در خاک، عدم حذف کار کردن در خاک و کم کردن نقش داوران در اعلام نتیجه نهایی تا المپیک در رده‌ای سنی بزرگسالان تغییر نکند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: محدودیت اجرای فن در خاک که موضوع  اصلی مد نظر برخی کشورها در نشست کمیسیون فنی اتحادیه جهانی بود با تلاش نماینده ایران تایید نشد. البته مرجع اصلی و نهایی تصمیم گیری در مورد تغییر قوانین هیات رئیسه اتحادیه جهانی است که امیدواریم تصمیمات کمیته فنی عینا مورد توجه و تایید این هیات قرار گیرد و پس از تایید مرجع مذکور تغییرات جزیی اعمال شده به فدراسیون های ملی اعلام می‌شود.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: بعنوان نماینده ایران تلاش کردم در این جلسه جایگاه مدیریتی و فنی کشتی ایران را حفظ کنم که در نهایت امیدوارم هیات رئیسه بهترین تصمیم را بگیرد.

انتهای پیام/م


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :